::. Dinner a.k.a majlis hari raya scico ::.
Majlis hari raya yang paling happening sekali..
Terima kasih kepada yang terlibat secara langsung dan tidak langsung…
Budak2 part 1 pun sporting.
Tidak lupa kepada lecturer2 yg sudi hadir seperti Miss Fadzilah,Miss Asma,Madam Robizah,Madam Marhainis,En Ridzuan dan ramai lagi.
Walaupun terdapat masalah sebelum dam ketika majlis ini berlangsung namun itu tidak mencacatkan perjalanan majlis…
Dan ini merupakan majlis yang terakhir bagi ain sebagai exco SCICO…
Enjoy this pictures…
:: Petang sebelum majlis bermula ::
Bertungkus-lumus menghias dewan
Naja with umi…
Yana n ira…
Busy…busy…
Sek2 girls in csd5ka..
naja with ira..
:: ketika majlis berlangsung ::
Effie n me..sweet tak????
3 dara pinggitan…
Didiey..aien…basya…
Me with sya….
Senyum..












0 sahabat baik saya: BALAS
Post a Comment
Thanks sebab sudi komen kat blog ain...
Note: Only a member of this blog may post a comment.