CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

28 September 2010

::. A Night Of Starlights ::.

::. Dinner a.k.a majlis hari raya scico ::.


Majlis hari raya yang paling happening sekali..

Terima kasih kepada yang terlibat secara langsung dan tidak langsung…

Budak2 part 1 pun sporting.

Tidak lupa  kepada lecturer2 yg sudi hadir seperti Miss Fadzilah,Miss Asma,Madam Robizah,Madam Marhainis,En Ridzuan dan ramai lagi.

Walaupun terdapat masalah sebelum dam ketika majlis ini berlangsung namun itu tidak mencacatkan perjalanan majlis…

Dan ini merupakan majlis yang terakhir bagi ain sebagai exco SCICO…

Enjoy this pictures…

:: Petang sebelum majlis bermula ::


Bertungkus-lumus menghias dewan



Naja with umi…



Yana n ira…



 
Busy…busy…



Sek2 girls in csd5ka..
 

 
naja with ira..


:: ketika majlis berlangsung ::



Effie n me..sweet tak????


 
3 dara pinggitan…



Didiey..aien…basya…



Me with sya….



Senyum..


Geng2 Cds5ka


With my roomate

0 sahabat baik saya: BALAS

Post a Comment

Thanks sebab sudi komen kat blog ain...

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Super Junior - Shiwon