1. Tajuk : "saya nak header free dari aidanatasya.co"
-banner letak header yg sy baru buat tuk kak emme.. Link kat blog dia.... (DONE!!!!!)
-banner letak header yg sy baru buat tuk kak emme.. Link kat blog dia.... (DONE!!!!!)
2. Nyatakan kaler apa korang nak, untuk header korang? Klu korang ada bahan sdiri lagi bgs.. Hehehe:
- saya nak kaler merah sbb sy minat warna merah....pastu nk cmpur ngan kaler lain pon boleh...sy tak kisah...
- nk letak nama saya lah AIEN AFIFFY...
- kalo muat letak FOR THE REST OF MY LIFE
- pastu nk letak gmbar sy yg ni....

3. Napa korang berminat dengan header yg sy buat?
- sbb sy tak pndai nk wat header mcm yg diatas ni buat...
- lagipon nmpak cantik yg header di atas ni...walaupon simple tpi cantik....
- good job..sy suka...
- sya harap sya org yg terpilih...
- terima kasih...
















































