CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

31 March 2011

Dapat Hadiah Tapi....

Hye...Kalau sesiapa yg pernah baca entri ain sebelum ni,ain ada ckp psl ain dpt hadiah dari radio era kan...
Dan semalam hadiah tu selamat smpai ke tangan ain...
Jom kit tgk apekah hadiah itu...

..
..

..
..

..
..

..
..
hihihihi...
..





 (maaf..gambar terbalik...)



Ain dpt 4 keping tiket wayang percuma filem CUN...
filem ni rasenya belum keluar lagi kat pawagam..
Remy Ishak ngan Maya Karin yg berlakon cite ni...
terharu dpt benda ni TETAPI....
kat kelantan mana ada pawagam..frust sngat2..huhuhuhu...
mcmne nk tgk...terpaksalah pergi KL kalo nk tgk...
nasib baik benda ni tak tarikh luput...
By the way...terima kasih radio ERA sbb sudi bagi hadiah ni...
Nati lainkali bgilah hadiah lain plk...
Dan sesiapa nk dpt hadiah mcm ain ni senag je...
pergi ke laman web ERA dan jadilah juri muzik Di ERA...daftar dan jwb segala pertanyaan yg ditnya kemudian hantar...pasti anda pon akan terpilih..
Selamat Mencuba yek....


p/s :: sape nk ikut???...ain ngan kak ain...2 lagi tu nk bagi kat sape yek????...hihihi

4 sahabat baik saya: BALAS

Breadwinner

awesome. congrats

Aida Lela

bestnyeee. baru je baca pasal CUN kat dalam paper, si faezah elai, maya karin yang berlakon kan? yg laki2 tak sure sape ntah. hehehhe.

*kat terengganu [kerteh] baru ada pawagam. huhuhu.

Aien Afiffy

Aida :: yg lelaki tu REMY ISHAK..tgk promo pon mcm best..tpi msalah skrang kat kelantan xde pawagam...susahlah nk pegi negeri lain...huhuhu

~Airieda~

tahniah...
2 tiket lagi tu ajak laa kiter ..hehehe..

Post a Comment

Thanks sebab sudi komen kat blog ain...

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Super Junior - Shiwon