Pertama kali blog ain ditag oleh Miss Aefa.
Thanks a lot..terharu ain seketika...hihihi
♥ Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?
Keluarga tercinta dan sahabat yg setia.
♥ Benda terakhir korang beli menggunakan duit korang sendiri?
majalah epop dan tshirt.
♥ Adakah korang bercinta sekarang?
Bercinta dgn manusia tidak sama sekali kerana mahu capai cita2 dahulu...
♥ Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
Kalau kekasih sy itu jodoh sy yg sebenar insya-Allah sehingga akhir hayat sy didunia ini.
♥ Dimana korang akan jumpa kekasih korang?
tak tahu sbb takde kekasih lagi.
♥ Novel/buku/majalah yang terakhir korang beli?
Epop.majalah tentang artis korea.
♥ Apakah nama penuh korang?
Ain Afifi Binti Abdul Kadir
♥ Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra ?
Mesra ngan ayah......
♥ Namakan orang yang betul2 korang nak jumpa dalam hidup korang?
Choi Siwon
♥ Di manakah tempat yang korang betul2 nak pergi?
Seoul,Korea.....
♥ Pilih salah satu, peluk atau cium?
Peluk
♥ Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang ?
Alamak...tak tahu sngat..hi2...
- dia dikenali Miss Aefa
-nama blog dia Today I Blog About
- maybe dia bru lgi dlm dunia blog...
♥ Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
14 Julai 1990..Tak smbut pon....
♥ 5 orang blogger yang korang nak tag.
- MyzaAli
- Nadia
♥ Cerita sikit pasal blogger pertama yang korang tag?
- Seorang yg sngat cantik dan sweet.
-Mempunyai sepasang mata yg menawan..
-Seorang yg tabah dlm mengharungi hidup dia..sy bangga dngan dia..
-Dan kalau bleh sy nak jadi kawan awk...bleh tak???...hihihi
p/s :: sekian shaja my entry...have fun yek.....










0 sahabat baik saya: BALAS
Post a Comment
Thanks sebab sudi komen kat blog ain...
Note: Only a member of this blog may post a comment.