CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

21 November 2010

My First Tag

Pertama kali blog ain ditag oleh Miss Aefa. 
Thanks a lot..terharu ain seketika...hihihi
  
♥  Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?
    Keluarga tercinta dan sahabat yg setia.

Benda terakhir korang beli menggunakan duit korang sendiri? 
    majalah epop dan tshirt.

Adakah korang bercinta sekarang? 
  Bercinta dgn manusia tidak sama sekali kerana mahu capai cita2 dahulu...

Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
  Kalau kekasih sy itu jodoh sy yg sebenar insya-Allah sehingga akhir hayat sy didunia ini.

Dimana korang akan jumpa kekasih korang?
   tak tahu sbb takde kekasih lagi.

  Novel/buku/majalah yang terakhir korang beli?
    Epop.majalah tentang artis korea.

  Apakah nama penuh korang? 
    Ain Afifi Binti Abdul Kadir

 Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra ? 
   Mesra ngan ayah......
 
  Namakan orang yang betul2 korang nak jumpa dalam hidup korang? 
    Choi Siwon
 
  Di manakah tempat yang korang betul2 nak pergi? 
   Seoul,Korea.....
 
 Pilih salah satu, peluk atau cium?
   Peluk 
 
  Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang ? 
   Alamak...tak tahu sngat..hi2...
   - dia dikenali Miss Aefa
   -nama blog dia Today I Blog About
  - maybe dia bru lgi dlm dunia blog...
 
  Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas? 
   14 Julai 1990..Tak smbut pon....
 
  5 orang blogger yang korang nak tag.
    - MyzaAli
    -LiyanaDiba
    -Ika Puk Puk
   - Nadia
 
 ♥ Cerita sikit pasal blogger pertama yang korang tag? 
    - Seorang yg sngat cantik dan sweet.
    -Mempunyai sepasang mata yg menawan..
    -Seorang yg tabah dlm mengharungi hidup dia..sy bangga dngan dia..
    -Dan kalau bleh sy nak jadi kawan awk...bleh tak???...hihihi      

p/s :: sekian shaja my entry...have fun yek..... 

0 sahabat baik saya: BALAS

Post a Comment

Thanks sebab sudi komen kat blog ain...

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Super Junior - Shiwon