Kenapalah ain jadi macam nie....selalu sngat berperang dengan perasaan...tak suka2...
Sape2 ada petua untuk kurangkan dari berperang dengan perasaan ini???...boleh kongsi dengan ain yek....
Ain nk cerita something ni...Ain ada berkenalan dengan seseorang nie..a guy...
Dia ni kawan baik kepada kawan ain...dia memang baik...masa ain berkenalan dgn dia tu,dia still single...
Ain ada tnya dia taknak couple ke...dia ckp taknak couple..kalau bleh nk kahwin je terus...baguslah mcm tu..hihihi...
Disebabkan dia terlalu baik,ain pon adalah simpan sikit perasaan kat dia nie...ain memang mcm tu..mudah sngat suka kat org yg terlalu baik ngan ain...
Ain tggu lah dia luahkan perasaan dia kat ain kan..tapi tinggal harapan...huhuhu...
Sebab dia couple semula dgn makwe dia yg lama...hancur berkecai hati ain....
Dan satu sebab lagi makwe dia tu kawan ain jgak...lagilah pedih ain nie..
nak uat mcmne...takde jodoh..ain doakan dia bahagia walaupon hati ni terluka melihat kebahagian mereka tu..
Ada pesanan sikit buat Si H..
Jagalah Si A baik2 yek...jangan gaduh2...tak lama lagi kamu akan lapor diri kat P....
Jngn nakal2 tau...Setia pada yg satu....Ingat ain akan sentiasa jadi kawan kamu....
Semoga berjaya dalam hidup....
p/s :: layan hati yg pedih.....huhuhuhu










0 sahabat baik saya: BALAS
Post a Comment
Thanks sebab sudi komen kat blog ain...
Note: Only a member of this blog may post a comment.