Pertama sekali ain nk ucapkan Selamat Tahun Baru buat blogger sekalian...
Sempena tahun baru ini ain nak bagi sedikit ucapan untuk tahun 2011 :
- Mempunyai azam yang baru..
- Mendapat kawan baru..
- Personaliti baru..
- Kehidupan baru..
- Sentiasa ceria...
- No more tears...
- Ingin menjadi lebih tabah mengharungi liku2 kehidupan...
Azam baru ain ::
- Semoga Latihan Industri ain akan berjalan dengan lancar..
- Mendapat diploma pertama dan dapat konvo dengan kawan2 seperjuangan..
- Nak apply degree dan harap2 dpt degree yg sesuai...
- Bila study degree nati, ain nak dapat result yang gempak dan kalau boleh dekan setiap semester...
- Tak nak terlibat dalam perkara2 yg membabitkan perasaan..
- Fokus utama adalah study..
- Nak buat mak dan abah bangga dgn ain...
That's all...
Harap azam ain ni tercapai..Insya-Allah...
p/s :: apa azam terbaru kamu semua??...Kalau berkesempatan share dengan ain yek..daa...jmpa next entri..daa











0 sahabat baik saya: BALAS
Post a Comment
Thanks sebab sudi komen kat blog ain...
Note: Only a member of this blog may post a comment.