CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

31 December 2010

Selamat Tahun Baru 2011



Pertama sekali ain nk ucapkan Selamat Tahun Baru buat blogger sekalian...
Sempena tahun baru ini ain nak bagi sedikit ucapan untuk tahun 2011 :
  •  Mempunyai azam yang baru..
  •  Mendapat kawan baru..
  •  Personaliti baru..
  •  Kehidupan baru..
  •  Sentiasa ceria...
  •  No more tears...
  •  Ingin menjadi lebih tabah mengharungi liku2 kehidupan...

Azam baru ain ::
  • Semoga Latihan Industri ain akan berjalan dengan lancar..
  • Mendapat diploma pertama dan dapat konvo dengan kawan2 seperjuangan..
  • Nak apply degree dan harap2 dpt degree yg sesuai...
  • Bila study degree nati, ain nak dapat result yang gempak dan kalau boleh dekan setiap semester...
  • Tak nak terlibat dalam perkara2 yg membabitkan perasaan..
  • Fokus utama adalah study..
  • Nak buat mak dan abah bangga dgn ain...

That's all...
Harap azam ain ni tercapai..Insya-Allah...



p/s :: apa azam terbaru kamu semua??...Kalau berkesempatan share dengan ain yek..daa...jmpa next entri..daa


0 sahabat baik saya: BALAS

Post a Comment

Thanks sebab sudi komen kat blog ain...

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Super Junior - Shiwon