CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

26 January 2011

Contest Blog Paling Cantik , Comel Dan Kemas


 

Hari ini ain join contest dari Cik Farzana Farzanto..
Lumayan sungguh hadiahnya tapi khas untuk blogger perempuan sahaja...
Sape2 pon bleh join...


syarat-syarat penyertaan ::
  1. jadi follower FARZANA FARZANTO.
  2. peserta perempuan digalakkan. kerana hadiah disediakan khas untuk blogger perempuan. kalau lelaki nak masok boleh juga. kalau tak kisah menang baju2 macam kat atas ni. haha (setiap pemenang boleh memilih hadiah or baju mengikut citarasa sendiri di Pelangi Boutique. add dulu baru boleh tengok baju2 disana)
  3. ada 3 kategori iaitu blog paling cantik, comel dan kemas. setiap kategori mempunyai 1 pemenang sahaja.
  4. buat 1 entry tentang contest ni.
  5. tag kepada 5 orang rakan blogger anda.
  6. letak banner di side bar blog anda dan link kan terus ke entry ni.
  7. setelah selesai, tinggal kan link entry anda berkenaan dengan contest ni di komen entry ni. saya akan check setiap link yang sudah ditinggalkan.
  8. penyertaan bermula pada 10.1.2011 hingga 10.2.2011.
  9. dalam tempoh sebulan ni mungkin anda boleh gunakan masa ini untuk menghias blog anda.

Ain nak tag ::
  • Miss Izzati Ellyani
  • Miss Nadia
  • Miss Liyana Adibah
  • Miss MyzaAli
  • Miss MiszLullaby


p/s :: harap ain adalah pemenang bertuah tu yek...

0 sahabat baik saya: BALAS

Post a Comment

Thanks sebab sudi komen kat blog ain...

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Super Junior - Shiwon