CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

23 January 2011

Jalan - jalan Part 2


Seminggu ain kat Perak..Lepas tu ain "fly" ke Kuala Lumpur plak...
Lama dah tak ke sana...
Last sekali masa ain darjah 3...
Ain kesana dengan Ira a.k.a my youngest sis...Kebetulan sis ain yg ketiga tu kerja nurse kat HKL..
So,dialah ajak kitorg berderaks a.k.a jalan2 kat sana...
Sangat2 lah best sbb hmpir setiap hari kitaorg jalan2 smpai tak ingat dunia tau...hihihi..
Kebetulan sis ain ni kaki shopping dan stu kepala dgn ain ni..ape lagi shopping lah...hihihih..

Ain berkesempatan ke Aquaria KLCC tau.. 
Aquaria ada kat tingkat 2 lau tak silap ain...
Masa on the way nak ke situ,masa tu ain jalan kat ground floor..
Ramai sangat org masa tu..tak tahulah diorg beli apa...
Ketika jalan meredah org ramai lalu lalang depan ain ini,ain terserempak lah sekumpulan anak2 muda yang hensem2 lalu lah tepi ain...Dalam hati ini rase macam pernah tgk je salah sorg dari mereka..
Pastu kawan kak ain dtg tepi cakap kat ain, "Bukan Dafi ke tu?.."
Ain pon mikir seketika dan ha'ah lah Dafi...
Mcmne ain buleh xcam...Dafi lalu tepi ain je...Lau tak ain nk snap gmbr ngan dia tau...
Sempoi je Dafi masa tu..Pakaian pon santai..tak macam dalam tv..Tapi xpelah..at leastain pernag terserempak ngan dia kan..hohohoh...

Enjoy the picture... 

Ini masa kat Aquaria KLCC..






























































Lunch time...
Best gak tapi tak habis...huuhu..







Jalan2 kat Sekitar KLCC




































p/s :: best sangat time ni...Sampai ain taknak blik kelantan...lau bleh nk dok kl lama lgi..tapi terpaksa balik sebab semester baru dah nk bukak....huhuhu...sedih sangat masa blik tu...

0 sahabat baik saya: BALAS

Post a Comment

Thanks sebab sudi komen kat blog ain...

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Super Junior - Shiwon