Malam tahun baru nie tiba-tiba je airmata ni mengalir..tak henti2 mengalir..KENAPA???...
Sebab gambar-gambar di bawah ni...
.
.
.
.
.
ain pling suka gambar ni...sweet sngat2....
yg ni pon...
gmbar ni pernah masuk majalah remaja...
Sedih sngat2 tgk gmbar2 ni tau...
Gambar2 ni diambil semasa kami ke Bukit Keluang + Pantai Air Tawar + Pantai Tok Bali + Jeram Mak Nenek...
Best sangat tau sebab dapat derak a.k.a jalan2...
Kami tu adalah Ain + Didie + Ika + Basya + En.Driver..
En.Driver tu dirahsiakan namanya utk mengelakkan kontroversi yek...hihihihi...
Kitorang suka sngat ambik gambar...
Seharian kami berderak...
Lupa segala masalah yg ada...hihihihi
Kalau boleh nak pegi lagi..
Tapi tak tahu bila...
Sekarang ni semuanya busy...
Sibuk dengan hal masing2...
Thanks to ADIB...
Also thanks to En.Driver sbb sudi menemani dan melayan karenah kami yg bermacam2...
Harap2 dpt pegi semula namun itu mgkin tidak akan terjadi...huhuhuhu
Ain akan sentiasa ingat kenangan ini...
p/s :: ADIB + En.Driver..i miss so much this moment....










1 sahabat baik saya:
miss u too dear =)
Post a Comment
Thanks sebab sudi komen kat blog ain...
Note: Only a member of this blog may post a comment.