Hye semua...Sihat tak???...Dua hari cuti ni diisi dgn satu aktiviti yg paling ain gemari....hihihi
Sebelum itu alangkah best nya kalo pagi ni dpt sarapan dengan cucur bawang dan kopi 'o'...syok tau...
Sebenarnya ain bukan nk cerita pasal makanan tapi ada benda lain yg ain nk share ngan kamu semua...
Dua hari ain dok mengadap benda ni je...Apekah benda tersebut...jeng2...
..
..
..
..
..
..
..
CUCUR BAWANG & KOPI 'O'
HASRUDI JAWAWI
Siapa sangka, cucur bawang telah mempertemukan mereka dalam satu ‘sketsa perang’ di tepi jalan. Dari insiden itu mereka bagai dijodohkan untuk bersua lagi. Kerana terdesak dan kabur mata dengan gaji yang ditawarkan, Rudiana terpaksa berkahwin dengan Iskandar dalam rahsia atas dasar kerja semata-mata.Bila sudah duduk serumah, mulalah berputik satu perasaan aneh dalam hati mereka walaupun masing-masing masih keras kepala. Namun, egois masing-masing terlalu tinggi melampaui Gunung Everest. Perkahwinan mereka hanya sekadar di atas kertas dan terus menjadi rahsia.Kemunculan Khairulnizam membuatkan Iskandar gelisah bila kawan baiknya itu tertarik hati dengan Rudiana, isterinya yang mula dicintainya tanpa sedar itu. Mampukah Iskandar melihat isterinya menjadi kekasih kawan baiknya sendiri?
Best sangat novel ni...tak rugi sesiapa yang membelinya...
Ada part yg lawak, ada part sedih dan ada part yg romantik...Ain suka sangat2...
Dua hari je ain dpt habis...Tapi sambil2 baca sempat jgak ain wat report utk projek ain...hihihi
So, ain suggest kan belilah novel ni (bagi yg gemar mengumpul novel lah)..
Okeylah..nk smbung wat kerja...nati jmpa next entri yek..daa...
p/s :: nati nk suh kak ain beli novel TERLANJUR MENCINTAIMU plk...org ckp best novel tu...hihihih











0 sahabat baik saya: BALAS
Post a Comment
Thanks sebab sudi komen kat blog ain...
Note: Only a member of this blog may post a comment.