~ 1 Mei 2011 ~
Selamat Hari Lahir buat kakakku yg cantik NANIEY....
Besday yg ke 24 tahun....
Ada special wish utk kamo....
- Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki...- Dah nak kawin tak lama lagi..- So,semoga bahagia disamping suami tersayang dan berkekalan hingga ke anak cucu...- Jadilah isteri yang solehah tau..- Jangan garang2 sangat...- Cepat2 lah dapat anak...hi3...- Terima kasih atas segala2 nya yg pernah kau bagi kat ore...- Ore sentiasa sayang kau walau ape jua keadaan sekali pon....
Nah kek untuk kakakku tersayang...hi3...
sorylah..ni je yang mampu nk bagi...nk beli kek sebenar mahal sngat...maklum lah adikmu ni masih belajar...duit pon cukup2 makan je ada....hi2...
Semalam adalah hari pekerja...
Selamat Hari Pekerja buat org2 yg bekerja....
Dan semalam juga merupakan besday kak ain yg ketiga tu...
Tak boleh nk smbut sebab dia sekarang kerja kat KL...
Kalo dia ada kat kelate ni,of course dah pi smbut kat kb...hi3...
Bulan 6 ni dia bakal berkahwin...
Okeylah...sampai kat sini dulu...nati ain update lagi yek...
daa...
aien :: line celcom semakin hari semakin slow...agak2 nya broadband ape yek yg laju lagi...hu3....












0 sahabat baik saya: BALAS
Post a Comment
Thanks sebab sudi komen kat blog ain...
Note: Only a member of this blog may post a comment.