CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

12 July 2011

Ya Allah...


Semalam ain dikejutkan dengan panggilan telefon dari sahabat baik ain...
Dia mengatakan salah seorang kawan kelas uitm ain masuk hospital...
Dan lebih terkejut lagi kwan kami tu berada dlm keadaan kritikal...
Subhanallah...tidak terucap dengan kata2 bila mendengar...

Kawan baik ain yang bernama AHMAD FAISAL AZIZI telah dimasukkan hospital USM pagi kelmarin.
Doktor mengatakan dia mengalami pendarahan di kepala...air tulang belakang telah diambil untuk dianalisis mencari penyakit sebenar....

Sebak hati ain melihat keadaan faisal tadi...dia masih tidak sedarkan diri walaupon badannya bergerak2...
Dan lebih menyedihkan ain melihat ibunya menangis sambil memangku adiknya yg paling bongsu...menitis airmata ain ketika bersalam dengan ibunya..ain tidak dapat menahan sebak...

Pesa...kuatkan semangat...ain tahu pesa tak boleh dengar atau melihat luahan ni namun tetap ain coretkan disini untuk tatapan kawan2 yag lain...
Ain tidak putus2 berdoa agar pesa segera sembuh..
Ain nak pesa seperti dulu yg sentiasa ceria...
Ain nk jmpa pesa bila kita sama2 kat shah alam...
Walaupon kita berlainan kos,tpi kita boleh lgi stdy sama2....

Ain harap keluarga pesa tabah menghadapi kenyataan yg mungkin menyakitkan...
Kuatkan semangat...kuasa Allah melebihi segala-galaNya....

Kawan2..ain nak mintak tolong sngat2...
tolong doakan sahabat baik ain ni segera sembuh....semoga dia dpt smbung ijazah di Uitm Shah Alam nanti...
tolong sngat2....


*diambil dri fb adik pesa....




aien :: pesa adalah sahabat baik ain...*sebak didada ketika menaip entri ini....

0 sahabat baik saya: BALAS

Post a Comment

Thanks sebab sudi komen kat blog ain...

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Super Junior - Shiwon