Hari ini ain nak kongsikan gambar2 family ain menyambut raya tahun ini.
Tahun ini meriah sikit sebab semua ahli keluarga ain berkumpul di teratak ayahbonda ain tu termasuklah abg ipar ain yg baru..
Seperti tahun2 yg sudah,lepas je siap sembahyang raya, kami semua bersiap2 untuk balik kampung emak yang terletak berdekatan je dgn umah ain. Kalau naik kereta memakan masa 15 minit je...
Dan kami menjalani rutin harian iaitu menziarahi kubur arwah tok ayah dan tok wan ain..
Lepas je ziarahi kubur, barulah kami menziarahi rumah saudara-mara belah mak....
Menu di pagi raya :: hidangan paling wajib adalah sate...cuma tahun ini tambah sikit sbb mak buat sate daging...
Dan tak lupa roti jala yg best...homemade sendiri...walaupon tak berapa menjadi jalanya...hihihihi...
Tak reti dah ain nk bercerita panjang.
.Jom layan gmbar yg sempat ain snap di pagi raya tu...
1st time raya sebagai suami isteri...
** sedang membakar sate
kami berlima..
with monster kecik...
on the way balik kg.....
with kak long...
my sisters....
aien :: raya tahun ni best sngat sbb family ain semua berkumpul...penuh rumah ain...semoga Allah sentiasa memberi kebahagian pada keluarga ain...dan ain mintak sngt dijauhi dari segala hasutan syaitan...amin...keluarga adalah nyawa ain. Tanpa mereka, tiadalah ain didunia ni...luv u all always...muah2...**mood :: homesick....bye....





















0 sahabat baik saya: BALAS
Post a Comment
Thanks sebab sudi komen kat blog ain...
Note: Only a member of this blog may post a comment.