Fuhhhhhhhh...
Berhabuk giler blog ni...nmpak sngat tuan dia pemalas nk update..
Biasalah bila dok kat kg a.k.a home sweet home semua kerja yg ain wat kat shah alam ditinggalkan...yg ain thu nk restkan minda yg dah serabut dgn final exam...nk recharge blik tenaga2 yg ain korbankan selama ni..hehehehe...
Isnin ni semester baru bermula..
Seperti biasa azam baru pun dah ada..kali ni ain mesti nekad nk berubah...taknak berada dilandasan yg lama lgi...ain perlu usaha dengan lebih keras lgi...NEVER SAY NEVER..
Tapi sampai sekarang ain masih tertanya2 ape cita2 ain yg sebenarnya????...
Adakah betul jalan ini yang akan menjamin masa depan ain kelak???..
Entahlah..sukar untuk ain ramalkan..
Semua ini adalah takdir ALLAH..DIA lah yg berhak tentukan hidup ain ini..
Cuma ape dlm fikiran ain sekarang ini hanya ada dua benda je..
Kejayaan dan keluarga..
Ain nak belajar bersungguh2 smpai ain dapat berikan kejayaan buat keluarga ain terutama mak ngan abah..
Masa sekarang ni ain tak mampu nak bagi mereka wang ringgit..ape yg ain mampu kejayaan ain dlm pelajaran merupakan harta berharga ain buat mereka...ain tak sanggup nak kecewakan mereka..
Merekalah cinta hati ain utk semalam,hari ini,esok dan selama2 nya...













0 sahabat baik saya: BALAS
Post a Comment
Thanks sebab sudi komen kat blog ain...
Note: Only a member of this blog may post a comment.