CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

26 September 2012

Si Dia




Ketiga-tiga lagu ni sangat mendalam buat ain...
Setiap kali dengar mesti hati ini sebak..
Lagu ini seolah-olah isi hati ain buat si dia...
Jauh di sudut hati ini ain betul2 rindukan dia..
Dia banyak bagi dorongan buat ain...Walaupon perkenalan kami singkat namun ia tetap terpahat dalam hati ni...
Seandainya ada jodoh diantara kita pasti kita akan jumpa lagi kan..
Tapi ain tetap doakan semoga dia bahagia dengan kehidupan dia sekarang...
mungkin dia dah lupa kewujudan ain namun ain tetap ingat dia sahabat ain dunia dan akhirat.....

15 September 2012

Lagu feveret minggu ini

09 September 2012

+_++_++_++_+

Fuhhhhhhhh...
Berhabuk giler blog ni...nmpak sngat tuan dia pemalas nk update..
Biasalah bila dok kat kg a.k.a home sweet home semua kerja yg ain wat kat shah alam ditinggalkan...yg ain thu nk restkan minda yg dah serabut dgn final exam...nk recharge blik tenaga2 yg ain korbankan selama ni..hehehehe...

Isnin ni semester baru bermula..
Seperti biasa azam baru pun dah ada..kali ni ain mesti nekad nk berubah...taknak berada dilandasan yg lama lgi...ain perlu usaha dengan lebih keras lgi...NEVER SAY NEVER..
Tapi sampai sekarang  ain masih tertanya2 ape cita2 ain yg sebenarnya????...
Adakah betul jalan ini yang akan menjamin masa depan ain kelak???..
Entahlah..sukar untuk ain ramalkan..
Semua ini adalah takdir ALLAH..DIA lah yg berhak tentukan hidup ain ini..
Cuma ape dlm fikiran ain sekarang ini hanya ada dua benda je..
Kejayaan dan keluarga..
Ain nak belajar bersungguh2 smpai ain dapat berikan kejayaan buat keluarga ain terutama mak ngan abah..
Masa sekarang ni ain tak mampu nak bagi mereka wang ringgit..ape yg ain mampu kejayaan ain dlm pelajaran merupakan harta berharga ain buat mereka...ain tak sanggup nak kecewakan mereka..
Merekalah cinta hati ain utk semalam,hari ini,esok dan selama2 nya...














 

15 July 2012

Selamat Hari Lahir yg Ke-22 tahun

    14 JULY 2012

Not just a year older, but a year better.
 
 
 
aien :: waiting for Mr.Simple...

11 July 2012

Perkara Yang Anda Tidak Tahu Tentang Diri Anda

1. Sekurang-kurangnya ada 5 orang dalam dunia ini menyayangi anda dan sanggup mati kerana anda.
2. Sekurang-kurangnya ada 15 orang dalam dunia ini menyayangi anda dalam beberapa cara.
3. Sebab utama seseorang membenci anda adalah kerana dia ingin menjadi seperti anda.
4. Senyuman daripada anda boleh membawa kebahagiaan kepada seseorang walaupun dia tidak menyukai anda.
5. Setiap malam ada seseorang mengingati anda sebelum dia tidur.
6. Anda amat bermakna dalam hidup seseorang.
7. Kalau bukan kerana anda, seseorang itu tidak akan hidup bahagia.
 8 . Anda seorang yang istimewa dan unik.
9. Seseorang yang anda tidak ketahui menyayangi anda.
10. Apabila anda membuat kesilapan yang sangat besar, ada hikmah disebaliknya.
11. Sekiranya anda merasakan anda dipinggirkan, fikirlah semula; mungkin
anda yang meminggirkan mereka.
12. Apabila anda terfikir anda tidak mempunyai peluang untuk mendapatkan
sesuatu yang anda ingini, mungkin anda tidak akan memperolehinya, tetapi
sekiranya anda percaya pada diri sendiri lambat-laun anda akan memperolehinya.
13. Kenangilah segala pujian yang anda terima. Lupakan segala maki hamun,
caci & cela.
14. Jangan takut untuk meluahkan perasaan anda; anda akan merasa senang bila seseorang mengetahuinya.
15. Sekiranya anda mempunyai sahabat baik, ambillah masa untuk memberitahunya yang dia adalah yang terbaik. Seminit Hanya seminit diperlukan untuk mendapat sahabat baik, sejam untuk menghargainya, sehari untuk menyayanginya, tapi sepanjang hidup untuk melupakannya. Hantarlah pesanan ini kepada orang yang anda tidak akan lupa dan hantarkan juga kepada orang yang menghantar pesanan ini. Ini adalahpesanan pendek untuk menyatakan yang anda sentiasa mengingatinya. Kalau anda tidak menghantar pesanan ini, bermakna anda sudah melupakan kawan-kawan anda. Ambillah sedikit masa dan anda sudah pasti memberi keceriaan kepada seseorang atau mungkin mengubah hidup mereka kepada yang lebih baik.



aien::jeng2...mcm betol je fakta ni...hihihihi

22 June 2012

Selamat Hari Bapa


Abah...Selamat Hari Bapa..
Terima Kasih atas segala2 nya..
Abah merupakan hero dlm hidup ore..
Semoga Abah panjang umur dan bahagia dengan Mak...

Lagu ni buat Abah...



Ore sayang Abah sangat..
Abah jaga diri tau...
Jangan kuat sangat keje..Nati bila ore dah berjaya ore akan balas semula jasa2 Abah ngan Mak...


aien :: baru perasaan takde pon gmbar ain ngan abah...huhuhuhu...

02 June 2012

~~ La Tahzan ~~


Jangan bersedih kerana anda telah melalui kesedihan itu kelmarin dan ia sama sekali tidak memberi sebarang manfaat pun pada keesokan hari nya...
Kesedihan demi kesedihan bakal membuat anda semakin terperuk dengan keputus-asaan
dan dunia yang luas dirasakan sempit dan tidak lagi berguna..

Gara-gara kesedihan..
Air yang manis akan terasa pahit..
Makanan yang lazat terasa hambar..
Bunga mawar yang mekar mewangi menjadi layu..


Mood ain mggu ni agak suram..tiap2 hari asyik tacing je lepas tu nangis..
Bukannya 1st benda2 mcm ni terjadi kat ain..
Lau dulu memang ain akan memberontak..
Tapi bila sudah meningkat dewasa,ain lebih suka mendiamkan diri..
Mungkin itu jalan terbaik kot..Biar ain sorang je yg tanggung semua ni..Ain tak nak bebankan org lain..
Ain bersyukur sngat sbb ain dikurniakan akak dan abg ipar yg amat memahami diri ain..Diorg tak putus2 bgi semangat dan kekuatan buat adiknya yg lemah ni..


Abe..terima kasih sbb hadir dlm hidup pp..walaupon abe bkn abe kndung pp namun layanan abe persis sorg abg kandung..
Abe..walaupon ada yg kutuk abe..selalu pertikaikan kerjaya abe..tidak pandang kebaikan abe..namun abe tetap terbaik di mata pp..biarlah ape diorg nk kata..
Insya-Allah satu hari nanti pp akan balas semua jasa dan kebaikan abe terhadap pp..
pp doakan abe bahagia bersama keluarga tercinta hngga akhir hayat..



aien :: no more tacing..no more crying...no more tearing...life must go on...XD





25 May 2012

Futsal at Sport Planet Sek 16

Aktivit seterusnya adalah main futsal...
Ni 1st time ain main..best sngat tpi letih giler...
Masing2 xpndai main so kitorg pakai hentam je...
Sangat lucu tpi best sbb masa nilah kitorg dpt bersuka ria bersama2...















Ada dua team..iaitu team A dan team B..
Ain main utk team B..walaupon bnyak sepak angin dari bola nmun team ain menang...hahahha...
All of you memang the BEST lah....

Boling at Plaza Alam Sentral Shah Alam

Lepas pegi Space U8 Mall,kitorg pon move ke next place..
Main boling kat PAS..
Kat situ pon rmai org..so,cpat2 kwn ain tu book..









Cuba teka mana ain...hihihi..
ain xmain pon boling sbb dah boring lah..asyik2 boling je...sesekali nk main bnda yg ain xpernah main...
So, ain jdi camerawomen je aritu...hihihi

Space U8 Mall at Bukit Jelutong

Baru2 ni ain pegi mall yg baru bkak kat Bukit Jelutong..
Hajat dihati nak main boling kat sana tpi sygnya fullhouse plak...maklumlah masa ian gi tu ari sabtu..ari cuti..mostly mcm mak2 datin je yg main..hihihi..
So,ain n the geng tukar plan..nk main boling kat Plaza Alam Sentral...
Before blik,ape lgi bergmbar lah kjap...hihihi.
Buat pengetahuan semua Space U8 Mall ni tempat pertandingan VERSUS yg kat TV9 tu..Masa ain pegi tu memang adalah set2 VERSUS..pentas nya sngat besar n cantik..
Kat tengah2 Mall ni siap air terjun gi...






SUNWAY PIRAMID + ICT SHAH ALAM + TUTTI FRUTTI SEK7


Hangout with my frens...
Jom layan gambar yekkk...






































thanks to ika sbb sudi blnja tutti frutti dan sudi dtg dari jauh smata2 nk raikan konvo kami...


aien :: ekcelli nk gmbar masa ain konvo sem lpas..bru ase nk post...hihihi

Super Junior - Shiwon