Assalamualaikum...Hye2....
Lama dah tak update blog..
Sebelum tu belum terlambat ain nk wish Happy Chinese New Year kepada yg menyambutnye especially buat Cikgu Ong yg mengajar matematik masa sekolah rendah, Sir Loo Sing Sang yg mengajar add math dan math moden masa sekolah menengah dan lecturer2 di Uitm Machang...
Sebenarnya tak tahu nak tulis ape..hihihi...Maaflah yek...
Waktu ain menulis entri ni,ain ada kat pejabat...
Sekarang ni ain dah start praktikal dan akan habis bulan 4 nanti..
Ramai orang tanya best ke praktikal ni...huhuhu...
Tak tahu lah nk cakap mcmne...
Ada best dan ada yg tak best...
Yang best tu kita dah tak yah nk baca buku...stress dengan test dan kuiz...tak yah nk pening2 mcmne nk buat assignment...yg lebih menakutkan tak yah dah mikir smpai nk tercabut otak pasal final exam...hihihihi....sape setuju ngan ain???...hihihi
Part yg tak best pulak letih teramat lah...start pkul 8 dan balik kul 5...balik keje terus tertido sebab penat...huhuhu...
Persekitaran yg menjanggalkan buat ain....huhuhu..kadang2 ase menyesal pulak pilih tmpat ain praktikal sekarang ni...tapi nk uat mcmne benda dah lepas...ain kena terima...
So sekarang ni sedang menghitung hari untuk cepat2 habis...I'm so stress right now...hiuhuhu...
Itu je lah yg ain bleh share...
Lagi satu, bila lah follower ain ni nak sampai beratus2...lama dah ain megidamkan nye...ain harap2 dapatlah setanding dengan blogger lain yg dapat follower sampai 400 lebih...
Sampai disini saja smpai ketemu lagi yek..daa...
p/s :: currently sedih right now...nak nangis pon ada..huhuhuhu



















